torsdag 12. august 2010

Velkommen til Bad Espresso!

Bad Espresso er liksom min matblogg. Nu i disse tider skal jo alle lage blogg, og alle har mer eller mindre fornuftige ting å si, så jeg gjør det jeg også. Jeg har – i all beskjedenhet – tross alt laget en del mat og har fått teken på det ene og det andre.

Jeg går ut fra at jeg vil fylle bloggen med oppskrifter, beskrivelse av restaurant-besøk, klaging og syting, skryt og ekstrem begeistring, og forhåpentligvis interessante ting for noen der ute.

Likevel; jeg er fortsatt amatør, og det vil nok prege bloggen på godt og vondt. Jeg håper folk finner noe av interesse, eller noe de hater eller elsker!

Det er 10 poeng og gratis abbonement på bloggen min til den som kjenner igjen bildet i tittelfeltet!

2 kommentarer:

  1. mulholland drive!

    SvarSlett
  2. Riktig, selvsagt! 10 poeng og gratis abo til deg, Catriona!

    SvarSlett